Jackie Chan sedih dan malu anak ditahan kerana dadah


Jackie Chan malu, sedih anak ditahan

JACKIE Chan meminta maaf secara terbuka Rabu lepas selepas anaknya ditahan berkenaan kes dadah di Beijing.

Menerusi catatan di blognya, Jackie berkata, anaknya Jaycee Chan, 31, menerima pengajarannya.

"Saya berasa amat marah dan terkejut. Sebagai artis, saya sangat malu.

"Sebagai seorang ayah, saya amat kecewa," tulisnya.

Jaycee ditahan bersama-sama rakannya, Kai Ko, 23, Khamis lalu.

Penahanan itu merupakan menjadikan ia kes berprofil tinggi terbaru yang terperangkap dalam operasi anti-dadah terbesar di China.

Kedua-dua pelakon didapati positif ganja, dan sebanyak 100 gram ganja dijumpai di rumah Jaycee.

"Saya harap orang muda akan mengambil pengajaran dari peristiwa ini dan jauhilah dadah.

"Saya beritahu Jaycee dia akan menerima akibatnya dan sebagai seorang ayah, saya akan laluinya bersama-sama anak saya," kata Jackie.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.