Helen Mirren pilihan L'Oréal Paris di usia 69 tahun!

Helen Mirren pilihan L'Oréal Paris - loreal cosmetics, loreal cosmetics products, loreal paris cosmetics, loreal cosmetics canada, makeup products, makeup and hair products, hair and makeup products, products of makeup, all makeup products

Pada usia 69 tahun, Helen Mirren masih lagi menjadi pilihan jenama produk kecantikan terkenal, L'Oréal Paris.

Pemenang anugerah Oscar ini telah dipilih oleh jenama tersebut sebagai jurucakap kepada rangkaian penjagaan kulit anti-penuaan, Age Perfect.

"Saya sentiasa menggemari jenama L'Oréal Paris dan saya rasa teruja dan berbangga terpilih menjadi jurucakap serta menyertai kumpulan yang berjaya ini. Saya berharap saya dapat memberi inspirasi kepada wanita di luar sana agar lebih berkeyakinan dengan wajah dan penampilan semula jadi. Kita semua sangat berharga!" ujar Mirren dalam satu kenyataan.

Dalam satu kajian yang dijalankan oleh L'Oréal Paris mendapati Mirren menduduki tempat teratas sebagai wanita yang mempunyai penampilan menarik kepada pelanggan.

Malah ramai yang berulang kali menyatakan Mirren kelihatan asli, bijak dan glamor serta masih kelihatan cantik walaupun usia sudah meningkat.

Sudah berkecimpung dalam industri lakonan lebih 40 tahun, Mirren pernah dilabel sebagai simbol seks pada satu ketika dahulu.

Sebelum ini aktres berusia 53 tahun, Tilda Swinton telah diumumkan sebagai jurucakap jenama Nars serta model-model berusia 40 tahun ke atas seperti Linda Evangelista, Christy Turlington dan Stephanie Seymour masih lagi mendapat perhatian dalam kempen kecantikan.

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.