24 Gambar Artis Popular Bollywood Apabila Tidak Mengenakan Sebarang Makeup Pada Wajah mereka

Inilah Dia Koleksi Gambar Heroin Bollywood Bila Wajah Mereka Tanpa Make-Up,Siapa Antara Mereka Paling Cantik?

klik 👉 Follow Telegram BeritaUp2date (large-bt)



24 Gambar Artis Popular Bollywood Apabila Tidak Mengenakan Sebarang Makeup Pada Wajahnya

Artis Bollywood terutama heroin mereka turut selalu menitik beratkan penampilan ketika berdepan dengan pihak media, datang ke majlis rasmi dan berjumpa dengan ramai peminat di acara tertentu.

Sudah tentulah mereka menggunakan make up untuk kelihatan lebih cantik dan menarik dan untuk kelihatan lebih segar dari wajah asal.

Apatah lagi jika melakukan shooting di layar perak, jika ada babak untuk mereka kelihatan cantik makanya ramai yang akan terpukau. Namun begitu, pernahkah anda melihat wajah heroin mereka tanpa sebarang make up? Jika berada di rumah dan santai-santai sudah tentulah mereka menanggalkan make up dan mengekalkan kecantikan semulajadi di wajah.

Pernahkah anda tertanya-tanya bagaimana selebriti berjaya kelihatan “tepat” setiap masa? Pasti ada lebih dari satu kejadian di mana kita semua terpesona dengan kemewahan dan glamor Bollywood dan para pelakonnya. Walau bagaimanapun, kita sering lupa bahawa pelakon juga manusia dan tanpa kumpulan artis solek dan penata rambut dan photoshop, mereka mungkin kelihatan seperti gadis sebelah. Melihat pelakon wanita bollywood ini tanpa solek, membuat kita menyedari bahawa tiada siapa yang sempurna dan kita juga cenderung melihat lebih rendah hati dan emosi ketika mereka telanjang.


Sekiranya anda ingin tahu bagaimana pelakon wanita ini kelihatan tanpa alas kaki, maka bacalah!

Berikut adalah 30 gambar selebriti bollywood (Hindi) teratas tanpa solek.

1. Deepika Padukone

1. Deepika Padukone tanpa Makeup

Imej: bollybreaknews.blogspot.in, bollywoodlife.com

Deepika Padukone kelihatan begitu cantik tanpa solek dalam pakaian kasual dan tidak teraturnya. Sudah tentu, faktor hebatnya meningkat ketika dia meluangkan masa untuk mendapatkan semua boneka. Tetapi lihatlah betapa cantiknya dia!

Untuk lebih banyak gambar, lihat Deepika Padukone Tanpa Tampilan Rias.

2. Nargis Fakhri

Nargis Fakhri tanpa Makeup

Imej: ilustlovemovies.com

Pelakon 'Rockstar' Nargis Fakhri mempunyai daya tarikan tertentu di wajahnya, dan dia kelihatan lebih cantik dan cantik. Bibirnya yang cemberut menjadikannya lebih menarik.

3. Anushka Sharma

3. Anushka Sharma tanpa Makeup

Imej: beautytipsmart.com

Selain lakonannya, Anuskha Sharma terkenal dengan kulitnya yang bersinar dan sempurna. Dia memerlukan sedikit dan sedikit tanpa solek untuk kelihatan hebat. Persona bersemangatnya hanya menambah kecantikannya.

4. Karishma Kapoor

4. Karishma Kapoor tanpa alat solek

Imej: bollywoodpapa.com

Karishma adalah kecantikan klasik. Walaupun cahaya mata dan warna sempurna di dalam keluarga, dia mempunyai karisma tersendiri yang bersinar. Mekap atau tanpa solek, dia kelihatan luar biasa.


5. Priyanka Chopra

Pahlawan Hindi Tanpa Makeup - 5. Priyanka Chopra

Imej: bollywoodlife.com, heartbowsmakeup.com

Priyanka Chopra telah bertaraf antarabangsa, dan dia berjaya memenangi hati! Dia kelihatan begitu bergaya dan cantik walaupun tanpa sedikit pun alat solek dengan ciri khasnya.

6. Alia Bhatt

Pelakon Bollywood Alia Bhatt Tanpa Makeup

Imej: pinterest.com, thewikifeed.com

Bintang muda itu begitu aktif di Instagram, menyiarkan cerita dengan wajahnya yang kosong. Kita tidak boleh melihat betapa cantiknya dia. Kami telah melihatnya semula jadi dalam filemnya 'Highway' dan dia kelihatan cantik. Dia mendapat senyuman sejuta dolar, dan lesung pipit itu akan mati!

7. Yami Gautam

Pelakon Hindi Yami Gautam Tanpa Makeup

Imej: starsunfolded.com, vanitynoapologies.com

Gadis yang Adil dan Cantik itu mungkin tidak memerlukan krim. Dia sama menarik tanpa solek - lebih sedikit lagi. Dia kelihatan begitu segar dan sederhana!

8. Parineeti Chopra

Pahlawan Hindi Parineeti Chopra Tanpa Solek

Imej: mid-day.com, whatsmovingindia.com

Parineeti Chopra yang ceria secara beransur-ansur membuka jalan ke puncak di Bollywood. Dia tidak pernah takut untuk melakukan solek percuma di media sosial, dan kami menyukai keyakinannya!

9. Sonam Kapoor

Bollywood Beauty Sonam Kapoor Tanpa Makeup

Imej: paperblog.com, bollywoodpapa.com

Sonam Kapoor telah memikat kami dengan senyumannya yang indah dan rasa fesyennya yang hebat. Dia menonjol walaupun dengan wajahnya yang telanjang, dan dia siap untuk merayu ketika dia berpakaian. Cara untuk pergi!


10. Shraddha Kapoor

Pelakon Hindi Shraddha Kapoor Tanpa Makeup

Imej: dnaindia.com, bollywoodlife.com

Pelakon 'Aashiqui 2' mengambil alih industri dengan wajah boneka yang tidak bersalah. Dia sangat aktif di Facebook secara langsung ketika dia hanya berehat di rumah dengan baju tidur dan tidak mempunyai alat solek - jempol besar kepadanya kerana selesa dengan kulitnya sendiri. Lihatlah betapa cantiknya penampilannya!

11. Katrina Kaif

Heroine Bollywood Katrina Kaif Tanpa Makeup

Imej: santabanta.com, pinterest.com

Kat adalah superstar terutamanya kerana keperibadiannya. Dia kelihatan seperti baru dilahirkan untuk menjadi cantik dan dia melakukan pekerjaan yang agak hebat. Dengan atau tanpa solek, dia selalu bergoyang!

12. Kalki Koechlin

Selebriti Bollywood Kalki Koechlin Tanpa Makeup

Imej: dnaindia.com, timesofindia.indiatimes.com

Kalki yang sangat berbakat tidak pernah hebat dalam solekan atau mempesonakan dirinya. Dia begitu fokus untuk melakukan pekerjaan yang sangat baik dalam bertindak sehingga dia hanya berpakaian untuk acara dan peranannya. Dia mendapat sedikit ciri-ciri Perancis yang menjadikannya sangat menarik!

13. Rani Mukherjee

Pelakon Bollywood Rani Mukherjee Tanpa Makeup

Imej: pinterest.com

Gadis Bengali kita sendiri, Rani Mukherjee telah memberikan sumbangan besar kepada Bollywood dengan kerjanya. Kulitnya yang suram dan mata hazelnya yang cantik menjadikannya tidak tergantikan - dia mempunyai sihirnya sendiri. Tanpa alat solek, dia kelihatan seperti wanita biasa - tetapi itu bukan perkara buruk, bukan?

14. Jacqueline Fernandez

Pelakon Hindi Jacqueline Fernandes Tanpa Makeup

Imej: pinkvilla.com, cosmopolitan.in

Pelakon Sri Lanka kini telah memantapkan dirinya di Bollywood dengan lakonan dan tariannya. Dia cantik walaupun tanpa alat solek, dan itu menyedarkan kita bahawa selebriti juga mempunyai kekurangan mereka.

15. Aishwarya Rai Bachchan

Pelakon Bollywood Aishwarya Rai Tanpa Makeup

Imej: zuri.in, deccanchronicle.com

Ash dianggap sebagai salah satu wanita paling cantik di dunia, dan kita dapat melihat mengapa. Dia mempunyai kualiti bintang yang melekat dan mata yang paling mempesona yang pernah ada! Solekan atau solek tanpa cela, dia kelihatan cantik sekali.

16. Kareena Kapoor Khan

Selebriti Bollywood Kareena Kapoor Tanpa Makeup

Imej: dailypost.in, heartbowsmakeup.com

Dia mencuri hati kami ketika bermain gadis yang tidak bersalah dan berbulu di Jab We Met. Kareena Kapoor adalah salah satu selebriti yang terkenal kelihatan seperti malaikat walaupun tanpa solek. Bebo mengamalkan yoga dan mengekalkan gaya hidup yang sihat, dan dia berjaya dalam gennya!

17. Shruti Hassan

Shruti Hassan Tanpa Rias Mekap

Imej: newsshare.in, greenmangomore.com

Pelakon berbakat terkenal dengan kecantikannya yang murni. Walaupun tanpa solek, dia selalu kelihatan yakin dan selesa pada kulitnya sendiri dan itu sangat mengagumkan. Dia memastikannya minimum, dan ciri-ciri cantiknya sangat jelas setiap masa.

18. Sonakshi Sinha

Bollywood Beauty Sonakshi Sinha Tanpa Gambar Mekap

Imej: starsunfolded.com, Instagram

Sonakshi Sinha adalah salah seorang pelakon yang telah bekerja keras untuk mencapai matlamat kecergasannya dan kami sangat gembira untuknya. Dia menyiarkan banyak selfie di instagram di mana dia tidak mempunyai solek, dan semuanya sangat cantik.

19. Kriti Sanon

Pelakon Bollywood Kriti Sanon Tanpa Makeup

Imej: santabanta.com, indiatimes.com

Gadis baru di B-town, Kriti Sanon menarik nafas walaupun tanpa solek. Dia kelihatan sangat sederhana dan sederhana dalam semua selfie semula jadi. Dia telah menempuh perjalanan panjang dan kini menjadi antara pelakon muda paling popular di Bollywood.


20. Bipasha Basu

Bipasha Basu Tanpa Solek

Imej: pinterest.com, indiatimes.com

Bipasha Basu yang kelam kabut diberikan dengan ciri-ciri unik. Dia kelihatan hebat tanpa solekan. Dia juga berwajah telanjang untuk peranannya dalam filem Aakrosh. Namun, ketika dia memikat, dia tidak akan terkesan!

21. Neha Dhupia

Pelakon Bollywood, Neha Dhupia Tanpa Makeup

Imej: ijustlovemovies.com

Walaupun Neha kelihatan sangat berbeza tanpa alat solek, dia tetap hebat. Dia adalah pemenang gelaran Femina Miss India (2002) dan kita dapat melihat mengapa!

22. Athiya Shetty

Pelakon Bollywood Athiya Shetty Tanpa Makeup

Imej: pinterest.com, pinkvilla.com

Gadis baru - Athiya Shetty sering kelihatan solek tanpa cela. Dia berkongsi selfie pasca latihan di Instagram dan memamerkan diri semula jadi, yang sangat indah! Dia berbakat dengan kulit yang bercahaya.

23. Shweta Tripathi

Tampilan Shweta Tripathi Tanpa Solek

Imej: infocelebz.com, hindustantimes.com

Pelakon Masaan yang sangat berbakat telah menjadi sebahagian daripada beberapa filem hebat seperti Haraamkhor. Dia mempunyai ciri-ciri cantik yang hanya dapat diperincikan dengan alat solek tetapi tetap saja, dia kelihatan seronok setiap masa!

24. Kangana Ranaut

Kangana Ranaut Tanpa Gambar Mekap

zImage: Pinterest.com

Pelakon Ratu berani dan yakin pada diri. Dia melakukan pekerjaan yang hebat dalam apa sahaja yang diambilnya. Walaupun kita melihat perbezaannya dengan alat solek, dia mempunyai penampilannya yang tersendiri yang menonjol dari orang lain!

25. Vidya Balan

Pelakon Bollywood Tanpa Gambar Mekap - 25. Vidya Balan

Imej: Pinterest.com

Kami telah melihat Vidya Balan di banyak avatar dan dia selalu kelihatan seperti dirinya sendiri - cantik! Kami telah melihatnya sebagai superstar dalam 'Dirty Picture' dan sebagai wanita biasa di 'Kahaani' (yang selama ini hanya mengenakan kajal) dan dia tidak pernah gagal untuk memukau kami dengan kemahiran lakonannya.


26. Taapsee Pannu

Pelakon Bollywood India Taapsee Tanpa Makeup

Imej: mid-day.com, hotactresswithoutmakeupimages.blogspot.in

Pelakon ini sangat dihargai kerana peranannya baru-baru ini dalam filem Pink. Dia kelihatan hebat tanpa alat solek dan walaupun ketika dia memakai alat solek, dia suka tetap bersikap rendah dan lembut dengannya. Dia dilihat dengan wajah kosong dalam beberapa filem, salah satunya adalah Pink.

27. Aditi Rao Hydari

Pelakon Bollywood India Aditi Rao Tanpa Makeup

Imej: missmalini.com, indiatimes.com

Keindahan India Selatan yang cantik terkenal dengan kulitnya yang sempurna. Dia tergolong dalam dua keturunan kerajaan dan kelihatan cantik ketika dia berpakaian. Walaupun dalam gambar solek tanpa tidur, dia kelihatan cantik!

28. Ileana D'Cruz

Gambar Kecantikan Bollywood Ileana D'Cruz Tanpa Makeup

Imej: starsunfolded.com, iluvcinema.in

Ileana D'cruz mempunyai satu senyuman tercantik yang kami dapati. Dia kelihatan berpose super menggemaskan untuk selfie tanpa sebarang solek dan jalinan di rambutnya. Dengan alat solek, dia juga kelihatan hebat dengan semua ciri yang ditentukan dan diserlahkan. Tetapi kami lebih suka penampilan tanpa solekan sedikit lebih banyak pada Ileana! Dia cantik semula jadi.

29. Diana Penty

Pelakon Bollywood India Diana Penty Tanpa Makeup

Imej: smokyevening.com

Dengan hanya beberapa filem di bawah ikat pinggangnya, dia masih mendapat tempat yang baik untuk dirinya sendiri kerana penampilan gadis di sebelahnya yang sederhana dan segar. Dia mempunyai kulit yang hebat dan rambut yang cantik. Dia kelihatan luar biasa tanpa sebarang solek. Tidakkah anda setuju?

30. Disha Patani

Selebriti Bollywood Disha Patani Tanpa Makeup

Imej: greenmangomore.com, Instagram

Pelakon MS Dhoni benar-benar mencuri hati kami dengan peranannya dalam filem itu dan senyumannya yang indah. Dia kelihatan begitu segar dan kusut, dan kita tidak dapat mengatasinya! Dia bahkan tidak mempunyai setitik solek, dan dia masih boleh kelihatan seperti itu! Bravo, gadis!

Jadi itu adalah 30 pelakon Bollywood kami tanpa alat solek. Kecantikan tidak ditentukan oleh alat solek dan penampilan anda tetapi sebagai sebahagian daripada industri glamor, ini hanyalah sebahagian kecil dari kehidupan pelakon wanita ini untuk menarik perhatian. Kesemuanya cantik di layar dan juga IRL (dalam kehidupan sebenar)!

Ini bukan senarai lengkap. Adakah anda mempunyai kegemaran yang kami terlepas? Anda fikir siapa yang paling cantik tanpa menghias? Beritahu kami di bahagian komen di bawah.

Antara mereka ini, siapakah yang mempunyai kecantikan semulajadi yang paling menarik bagi anda?

Kongsikan artikel ini:

***Jangan lupa like dan follow facebook kami di Kickbola Network dan langgan saluran Telegram BeritaUp2Date untuk kemas kini berita terkini.


Tags

Post a Comment

0 Comments
* Please Don't Spam Here. All the Comments are Reviewed by Admin.